Monday 6 July 2009

First day class..fun..tapi hampa jugak..

assalamualaikum

hari nie first day mula class...hehehe best sangat dapat jumpa kawan-kawan yang memang aku rindu. Selain dari tu, semester nie aku macam semangat sikit nak pergi kelas...nak dibanding dengan semester lepas. Memang salah satu sebabnya dah last semester...tapi sebab utamanya.. ada yang menarik aku untuk ke fakulti hari-hari...siapa? Ikhwan? No,No!!! Dia tak ada kena mengena dengan ini cerita...hahahahaha. Sudah semestinya yang jadi daya penarik aku tu...cik abang MPP tu lah, Akmal..

Dalam seronok jumpa kawan-kawan...aku hampa sikit hari ni. Disebabkan rayuan kolej aku masih dalam proses dan aku tak menyewa, jadi aku terpaksa lah berulang dari rumah. So, tadi, habis aje kelas Japan, aku singgah cafe fakt..saje nak makan alas perut sebab tengahari tak makan. Jadi, kebetulan Fad, Ella dengan Nurul..classmates aku pun ada kat situ, aku join dorang. Tapi, mata aku meliar mencari insan yang bernama Noor Akmal nie. Then, aku cuba usha bilik gerakan MPP...wah ada orang...tapi masih tak nampak bayang Akmal. 15 mins....cafe penuh dengan student...yang aku nampak cuma Mail je, MPP lagi sorang. Takkan nak tegur dia semata-mata nak tanya Akmal mana? malu la aku..and its too obvius!!! hehehehe!

Then, classmates aku yang 3orang tadi ni pun balik, aku tinggal sorang sementara tunggu ayah sampai. Masa tu, dalam hati aku asyik berharap.."akmal...kalau tak nampak dia dekat, nampak dia dari jauh pun takpelah....bagilah aku nampak dia...!" Sampai ayah datang, jangan kata kelibat, bayang dia pun tak ada. Haih...hampanya...! takpelah mungkin lain kali terserempak jgk. Heran dengan mamat nie, sibuk macam mana pun, takkan tak pergi kelas. Aku jarang nampak dia kat kelas ke...jarang la! Hmmm... dia sibuk..sure tak nak commitment....tak da jodoh sekarang...masa depan....hmmm... akmal....what up with u until u can make me CRAZY??
Wallahuallam!

No comments:

Post a Comment