Wednesday 5 August 2009

Dia tak sihat...dia demam...kesiannyerr!

Assalamualaikum...

Lama tak update blog..sejak masuk sem baru nie...banyak keja nak kena settle..lagi2 dah final year nie kan...byk sgt kerjanya..assignment + academic writing..fuh kalau difikirkan boleh jammed otak nie. Tapi inilah lumrah sebagai pelajar...lama-lama benda nie jugak aku rindu bila dan kerja dan tinggalkan UiTM...

Minggu nie agak pack sikit dgn class...sejak balik dari cuti seminggu sebab kampus UiTM tutup gara-gara virus H1N1. Kitorg punya cuti semester diawalkan...jadi takdalah study break for this final semester..hehehehe. Takpelah, kadang-kadang time study break bukannya study budak-budak nie....2 thn kat UiTM faham sgt perangai dorang..melainkan yang betul kaki buku, kaki study dan kaki skema...

Bercakap pasal H1N1..rite now Akmal demam...aku tengok status kat Facebook die..dia tak sihat. Aku kesianlah kat dia..hari tu aku kutuk2 dia...menyampah lah, apelah.....tapi rite now dia tak tak sihat. Bukan serba salah..tapi macam tak syok kan dengar time2 virus merebak nie, dia leh lak demam...tak sihat..batuk2 ajer katanya. Aku nie mmg dah menyampah, tapi aku cepat kesian kat org....uuuuuu.......sian2.

No comments:

Post a Comment