Tuesday 18 August 2009

Aku rindu dia...mengapa ianya berakhir?

Assalamualaikum...

Sibuk kebelakangan ni....project dan assignment yang berlambak...biasalah kan. Kalau tak sibuk bukan student namanya...tambah pulak student masscomm kan....hehehehe. Lagi la semester ni ada academic writing...lagilah macam tak terbawak rasanya. Insyaallah everything going to be fine....

Dah seminggu dah..aku dengan ikhwan tak bercakap. Kali nie..perang betul punya. Takde main2..takde beralah2! Tak aku, tak dia. Dasyat kan? Dahlah..aku malaslah. Dia tak habis2 nak suspicious dengan aku sebab aku masih ada perasaan akt dia...ikhwan,ikhwan!

Tapi, damn serious..aku rindu dia. Aku marah2 jugak.....tapi serius aku rindu dia. Tapi....mesti dia tak feel apa2. Sebab kata org, kalau kita terasa lebih...orang sana takda rasa apa2. Neutral! Lagilah sekarang banyak keje..lagilah die takde masa nak fikirkan aku. Tambah lagi...khairul ikhwan yang aku kenal he sometimes can't coop with stress...ni yang aku perhatikan. Time kitorang berperang, memang time tue keje tgh banyak. Masing2 tgh tension...dia buat aku lagi tension...buat aku lagi panas. Ha aku kalau tgh sibuk....jangan buat hal!

Tapi...memanglah aku rindu dia...sangat! Nak tegur...ahhh....! Biarlah dulu.......kalau ada, adalah. Kalau takde nak buat camner?

"Susah bercakap dengan hati nie....bila dia ada aku buat tak tahu..bila dia takde pulak..aku rasa pelik......entahlah...kalau ada,adalah...takde aku nak buat apa...Allah Maha Penentu segala... aku serahkan sahaja pada Allah...semoga ikatan persahabatan kami kembali pulih seperti dulu...."

No comments:

Post a Comment