Monday 15 June 2009

Itulah dugaan dalam bercinta...



assalamualaikum





bercinta tak semestinya memiliki kan...? macam tu jugak kisah aku. Cinta aku yang pertama di usia aku awal 20 thn....masa tu indah sangat. Semacam dia lah yang akan menemankan aku sehingga penghujung nafas....tapi takdir penentu segalanya. Hubungan kami diganggu oleh orang ketiga ( yang ex-bf aku sendiri cari ) dan kehadiran kekasih lamanya. Alasan dia...aku dah berubah dan tak dapat langsung luang masa untuk dia. Tidak aku nafikan, aku berkenalan dengan ex aku ni...masa aku tgh tak buat ape lagi...bila aku mula sambung belajar kat UITM... dia kata aku berubah. Dia tak support langsung.....

Sampai waktu dan ketika ini, aku langsung tak mendapat any news from him. Hm..maybe aku dah tukar nombor...! Insan yang kedua, tak sampai setahun...kunun jadi pengganti. Sejak Januari thn nie sampai sekarang, dia hilang tanpa berita. Puas dah aku cari dia, but fail!! I dunno whats wrong....jadi....aku nekad akhiri hubungan ini dengan berfikir..."dia dah mati..."


Itulah kisah aku. Sedihkan..namun aku tahu ada yang lagi sedih dari ni. Jadi, buat remaja di luar sana, jika bercinta, bercintalah bersunggguh-sungguh. Jika ada jodoh, pasti tuhan ketemuakan jua..wallahualam.


p/s: Pic --> dialah bf aku yang menghilang sampai aku cakap dia dah mati...nama dia
Mohd Faisal Mohd Nazri..

No comments:

Post a Comment