Tuesday 16 June 2009

macam bodoh dan sial.............

aku cukup bengang dengan ex aku...F_ _ ZI... ee...memang cukup aku bengang...

kisahnya bermula semalam..petang semalam. Adik aku online, but all of sudden this guy YM me. Aku pun terkejut jugak sebab dah lama dia tak online. Aku nie...walaupun dia ex aku, aku tak pernah benci or nak musuh dengan dia, walaupun aku memang sakit hati and marah dgn dia lepas apa yang dah berlaku dalam relationship kami.

So...masa YM dia tanya sihat ke, family sihat ke....aku berfikir dalam hati...oh...just nak tanya biase2 je...ok lah. takdehal bagi aku!! Lepas tue, dia merepek yang dia nak aku balik...dia nak lamar aku lar, dia taknak orang lain selain aku la...macam sial jer kan...!! Aku cakap...aku taknak ada komitmen sekarang...aku selesa sekarang. Aku ada ramai kawan....siapa jadi jodoh aku, aku terima lah...tapi yang penting aku harap ALLLAH jauhkan lah mamat nie jadi suami aku. AKu betul tawar hati dengan dia.

After about 20min YM, dia log off. Aku pun out sebab kebetulan aku nak gi Subang fetch my mum balik kerja...dalam kereta aku asyik fikir je apa yang berlaku dlm YM tadi..takpelah.
Lepas makan malam n solat mahgrib, aku try col dia. Tanya sal YM tadi....dia boleh jawab ape...
"bila pulak orang chat dengan awak...? Eeh..jangan nak mengada lah, orang kat opis tak bleh YM lah...lagipun orang tak aktif dah email yang utk YM tue..."

Aku punyalah bengang...habis siapa lak yang boleh on YM ko sesuka hati. Ko bagi password kat orang ke..memang bodoh..!!! Lepas tu tak cukup lagi....malam tue pulak lepas aku gayut dengan my lovely Syafiq....aku tido, aku terjaga about 3am...dia misscall...!! Dia call lagi lepas tu, dengan kurang ajar dia cakap..."weh...kat ne...?" "umah siapa?" "eh...ambik orang kat Pudu..."!! Mangkuk tu ingat aku ni macam perempuan jalanan ke....perempuan murah yang boleh suka2 nak kuar...dari aku layan dia..baik aku tido then aku off hp....camtulah lelaki gila talak camtu. Sesuka je nak ambik perempuan jadi GF pastu buang bila dah bosan...bila nak berubah pun tak tahulah.

Ya Allah...tabahkanlah hati ku nie....tolonglah jauhkan dia sejauhnya dari aku...aku tak sanggup lagi nak layan laki gila talak macam mangkuk ayun tue....

wallahualam

No comments:

Post a Comment